across the universe

Och så blev det ingen utekväll ikväll :( Kitty ligger på sjukhuset med skadat knä. Åh, jag hoppas det går bra! Hon som ska åka till Mallorca imorron, jag hoppas hon kommer iväg. Synd på vår girls night out bara :( Men bli frisk snarb baby, så vi kan gå ut igen.


Malmöfestivalen drog tydligen igång idag, åh. Jag hade velat vara där. Se massa bra band gratis. Vi hade det kul förra året, jag och Theo, min yngsta bror. Drack massa öl och var lite lulliga ^^ Just nu är båda mina bröder där. Dricker säkert massa öl, utan mig.
ÅH. jag vill sova, eller sy. Eller något. Jag får abstinens av att bara sitta. Jag tror jag ska ringa min man. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Kittan

:( det var ju förjävligt att det skulle hända.

2008-08-26 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0