Ett tidsfördriv att dö för.

Tja.
Trött som .. fan helt enkelt. Jobbat hela dagen + att vi har en jävla katthane utanför vårt hus som bara skriker efter vår katt (tror vi, han kan ha ont också, så som han skriker). Hela natten höll han på, jag fick knappt en blund. INTE OKEJ. Jag ska jobba imorron också, när fan tar jobbet slut undrar jag. Det enda lediga jag har haft är när jag har varit på festival eller hos Joakim, och det är väl inte så mycket ledigt. Det är påfrestande att vara på festival, ungefär lika påfrestande som att jobba bara att man förlorar pengar på festivaler och tjänar pengar på jobb.

Jag har btw även börjat på viktväktarna, känner mig sm en fet jävla tant.. Viktväktarna!? Men jag vill gå ner massa kilo och jag vet att viktisarna funkar bra. Förra gången gick jag ner 3 kilo på två veckor, wöhöö! Dock har jag ätit på tok för lite idag, så jag ska ner snart och äta mer, är as hungrig :O
jag har lagt iblöt kikärtor som jag ska göra hummus på imorron, vegetarian som jag är ^^

En vecka, två dagar och några timmar kvar, sen börjar plugget igen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Trean, sen splittras vi. Trean - projektarbete. Trean, sen börjar livet.




Kul med skola, Flickor? :D

Kommentarer
Postat av: KITTZYY

Trädgårdsmästaren Moehoe.. Du är söt!

2008-08-12 @ 22:30:30
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Theo

Shit jag trodde det var ett gäng grabbar

2008-08-17 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0