Last night

Jag körde hem i ösregn trots allt, och jag kan säga att om jagb inte får lunginflammation efter detta så får jag det nog aldrig igen. :D
Jag hoppas att jackan min höll för lite regn, mend et borde den ju faktiskt göra. Tänkte lägga in en bild på den sen, ashet :D Dock lite olikt mig som vegetarian att köpa en skinnjacka, fast den är ju i oäkta skinn. Så jag antar att jag är accepterad ändå ^^

Kvällen igår var helt unbelivable! :D Sjukt kul var det - och som kitty säger : Det är något speciellt med oss två och vin^^ och det stämmer ju faktiskt. Jag har aldrig tråkigt med Kitty, inte en sekund <3

när jag kom hem så tappade jag upp hett vatten i badkaret och låg där tills det var så varmt att det blev kallt. Det var så himla skönt att få bada efter vilda dansar från gårdagen. Sen gjorde jag lite ffrukost och somnade på soffan, iklädd mjukisbyxor, mjukiströja och morgonrock ^^ Dock DÖD åt alla som ringde och väckte mig en gång i timmen. Ni var aldrig den jag ville det skulle vara.. (joey my boy <3)




Me and kitt

Kommentarer
Postat av: KITTAN

TACk FÖR EN GRYM KVÄLL BABE!

2008-08-10 @ 21:39:20
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0