Noll.

Kitty har åkt till Mallorca nu, hoppas hon får en ägig semester. Jag saknar henne redan.

Idag kommer min baldate hit, om en timme för att vara exakt. Så jag städar och gör fint, mamma sa att jag itne fick ta hit nån från sture utan att det var kliniskt här hemma. Men vi ska ialla fall kolla på Mumin och äta pizza tror jag (fyfan jag kommer gå upp alla kilon igen), sen ska vi nog gå igenom Harplinge också, enbart för Teds skull. Det kommer nog gå på en halvtimma tror jag ^^

5 dagar kvar nu babes, sen börjar vi trean. Det känns som om det var igår jag började ettan, och nu ska jag gå sista året på gymnasiet. Sinnessjukt! Det enda jag fruktar är den jävla matte B. Men mitt mål är att klara två examinationer till jul, det borde jag klara. Annars är jag big failur. Det jag har kvar är räta fuckinlinjen och andragradsfuckinfunktioner, INTE OKEJ.




Kommer jag klara det? Jag hoppas det.


Tanken var ockås idagatt jag skulle åkt in till stan, till biblan, för att låna böcker inför min Örebro resa på torsdag. Men när jag vaknade vid nio tiden så stängde jag av klockan och tänkte, "Nej. Jag gör det på onsdag, det låter bra. Nu sover jag lite till". Varav mamma kom in och sa "ska Ted komma idag så MÅSTE DU STÄDA!" Så no sleep and no books for Moe.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0