Sky is falling

Lite rast från mitt jobb- idag klipper jag en häck, HURRA FÖR MOA :D det är faktiskt första gången i mitt liv som jag klipper en häck, så jag är ganksa stolt ändå ^^ alla tanter kommer och säger att den blir så jämn och fin.
Jag har även målat , och jag fick konstruera ihop en pensel-förlängning med en pinne, tejp och penslen. FInt som fan blev det.

Och det är nog den sista dagen idag. Både sorgligt och lyckligt; jag behöver aaaldrig med tvätta, klättra, måla, springa bort till alntmännen där de så glatt känner igen mig och säger "Ah, tja. Det vanliga eller?" Dock kommer jag nog klippa gräset fram tills november, lite drygt men pengar är i stort behov. Jag ska börja skriva massa cv snart och dela ut dom ^^ så vi får se vad jag får för skojjigt jobb hädanefter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0