sweet Nova Lee

Det är helt SJUUUUKT vad jag är sugen på tjockis mat. Pizza, pannkakor, fetaost, choklad.. OMGOMGOMG. Men jag håller mig i skinnet, Inte äta onyttigt. Jag vägde mig i morse, och jag hade gått ner 1,6 kilo - på två dagar! Helt sjukt, jag undrar om det stämmer.

Idag på jobbet så kunde jag faktiskt motstå en cola, den står numera i kylen ^^ Dock tog det lång tid för mig själv att övertala mig själv. Mitt överjag var väldigt starkt idag, ovanligt då! Men jag ska spara points nu för att gå ut med Kitty på fredag, det känns värt! Om vi nu komer iväg, för några andra är i vägen. Jag vill ialla fall ut och dansa igen!

Jobbat idag med dårå! Sjukt ovärt, enda anledningen till varför jag jobbar kvar är för att jag inte sökt något annat jobb och behöver pengarna i höst. Igår, idag, imorgon och i övermorgon ska jag ialla fall rensa ogräs mellan plattor. Väldigt tråkigt och jobbigt för nacke, axlar, händer och rygg. Men kolla bara så snyggt det blir ;D Moehoe - världens bästa trädgårdsmästare :D






Jävligt oglamoröst. Jag ska aldrig mer jobba som jävla trädgårdsmästare. :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0