Skum och konstig dag.

Idag satt vi på textilen när jag helt plötsligt fick ett sms. "Jag vill också ha kompisar" sa Jaana, mobboffret. Grejen var att han som skickade SMSet var defenitivt inte min kompis, och om han nu är det så är han skum.

SMS 1: Någon mess sugen där
Moa: Och vem är du?
SMS 2: jag heter jocke

*Moa tänker* Jaha, är det Joakim ^^

Moa: Aha, min baby boy?
SMS 3: Jo vad gör du

*Moa åker buss in till stan och fikar med Noa, Danijel och Emma och svarar lite senare på smset*

Moa: Fikar ^^ Du då?
SMS 4:  slappa vad har du på dig


*Moa ringer till sin riktiga baby boy och frågar om det verkligen är han som smsar, men det avr det inte*
Så min följdfråga blir, Vem smsade mig?
Btw så har jag fikat med 3 galningar idag, men eftersom datan krånglar blir det ingen bild heller. Kommer kanske upp senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0