You are dreaming

Ännu en bull dag i skolan. Hade examination i matte, för att klara B-kursen.
På historian kollade vi färdigt på "Marie Antoniette" och i samhällen fick vi gå en timma tidigare, näjs. Åkte bussis med Jaana Geishan och Anna Bögström och köpte glass på donkan.

IDAG har jag lärt mig :
  • Marie Antoniettes man var nog homo
  • Matematik gör en galen, jag litar inte på tal som har en negativ bokstav som begynnelse (Matte?)
  • Matematik är meningslöst
  • Engelskaläraren går på sniglar
  • Akupunktur är oskönt






Kommentarer
Postat av: Jaaanz

Hahaha fan va sjuk du är när det gäller dina "har lärt mig idag" listor :P Och vadå Jaana Geishan?? :O ;)

2008-05-27 @ 22:25:51
URL: http://JaanaTitusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0