Angående min blogg.

Alltså, jag vet inte ..
bloggar är lite mainstrem och alla skriver om i princip samma sak..
Dessutom förskönar jag min vardag i min blogg, skriver inte helhjärtat om hur saker och ting ligger till och varför. Det är alldeles för många ögon som inte SKA läsa min blogg som gör det ändå (nu låter det som om jag är värsta kissie, men jag är ju bara moa.)
Jag borde därför skaffa ytterliggare minst 2 bloggar till..

  • en blogg som BARA är positiv, där jag skriver om saker och ting som det ska vara. Inget negativt kommer någonsin att få finnas till i denna blogg.
  • en "sannings-blogg" där jag skriver sanningen som den är. Ingen försköning av situationer, för sanningen är aldrig vacker.
denna bloggen får fortsätta vara en negativ ljug-blogg. Ialla fall ett tag till

jag återkommer när jag får till de andra bloggarna.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kittyzzyzyz

SAKNAR DIG

2008-11-30 @ 23:45:30
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0