Dryga idioter och annat skräp. (Lite positivt idag)

Okej, ag börjar med att vara negativ.. som jag alltid är.. Men ialla fall
ANDREA NYH ÄR ETT JÄVLA DRÄGG. Hoppas du läser detta, för du är så jävla kass. Sluta gömma dig bakom 91:or och sluta rymma från dina problem.

Ja, vill ni veta mer kan ni alltid fråga :D

Men något positivt för ovanlighetens skull?...
Jag ska tänka på saken.

..........
..
...........
 
Jag kan ha mormors gamla kjol? :D
Gaaaanska så positivt, då mormor var smal som en pinne vid min ålder. Dessutom hade hon små söta axlar och små söta fötter. En annan föddes med mans axlar och fötter stora som dasslock ;(
Ja, livet är inte rättvist nån gång. Men kanske denna gången. Kanske det finns en gud trots allt? :D



Jag gillart..

Jag tror jag kilar hem till min kära mormor någon eftermiddag och snor mer grejer.. Kan jag inte ha de, så kan jag rita av dem och försöka mig på att sy en liknande. JAG ÄR BÄST.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Skitsnygg!

Let me know more about this, Andrea!

2008-11-17 @ 23:16:54
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0