Fin början

Idag har vi ju riktigt fint väder :D Solen lyser (nja, men lite ialla fall), himlen är blå och enbart några små moln på himlen.
Dessutom hade vi sovmorgon :3 Kan dagen starta bättre? (Det känns som mina inlägg börjar närma sig sitt mål)
Vi har bara idrott och sedan avslutas dagen med ett extremt långt textilpass, fyfan vad gött! Jag tror jag kommer komma ganska långt på mina byxor idag.

Torsdag.. snart helg och ledig. I helgen ska jag visserligen plugga ihjäl mig till mitt prov på måndag. Imorgon har jag ett prov med, men jag har inte riktigt hunnit plugga till det (läs: jag har varit alldeles för lat för att ens palla tänka på mitt extremt tråkiga prov på fredag)
Jullovet, jag kan inte längta mer.

Och min lilla marionettdocka? Jag, får man döda dockor är frågan. För jag är ganska så sugen på det.. Hon är inte helt okej, bulldocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0