Inte mina grejer.

Idag har jag haft veckans längsta dag, från 9.30 till 16.00, dock är de fyra sista timmarna textil, men eftersom salen äger dåliga symaskiner, kyla som kan liknas vid nordpolen och dåligt ljus så blir alla på dåligt humör och klagar hela tiden. Jag tål inte klagomål (vem gör egentligen). Dessutom fryser jag hela tiden, no matter hur mycket kläder jag än sätter på mig. Helt ärligt orkar jag inte med mig själv och mitt liv just nu, det måste hända någonting. För jag tror jag dör snart. Dåliga tankar blir ännu värre, jag känner mig så jävla dålig. Jag har dragit slutsatsen att skola är inte min grej och höst är inte min period. Frågan är vad som är min grej och vad som är min period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0