Lördag, skolan lurar runt hörnet.

Ikväll är det sista kvällen i stockholm, imorgon kilar jag hem till min hemstad igen. Back to school, back to my normal life. Men jag har haft kul, gårdagen var fett kul ;D väldigt värd faktiskt.
Vi var ute på ett ställe som hette Ace (stureplan blev inte av :C), som hade två dansgolv. Ett indiegolv och ett elektrogolv, fett värt! Dock tog nattbussen 2,5 h att åka hem, men vi sov nästan hela resan och jag kan lova att jag aldrig sovit så skönt som när jag och sabina satt lutade mot varandra och sussade. Så värt :D

Nu i stockholm har jag ju passat på att springa på Drottninggatan på stan, gårdagens klänning var en svart tubklänning med en rosett i midjan och idag sprang jag även ett ärende på weekday och köpte ett par cheap monday, som jag alltid gör.

Jag räknade på fingrarna och kom fram till att jag nu äger 6 par cheap monday (som förövrigt har utsetts till världens osexigaste byxa av typ veckorevyns manliga reporter, well I don't like you either bitch ^^)

nu ska vi väll kolla på film tror jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

stureplan suger ändå så du missade inget ;D

2008-11-03 @ 21:44:04
URL: http://yesiamsmugandwicked.blogg.se/
Postat av: Lia

Ja visst är hon fin, tack! :) Härlig blogg du har! Missa inte att vara med i utlottningen om en proppad goodiebag på min blogg, hittas under kategorin "tävlingar" :)!

2008-11-07 @ 21:31:59
URL: http://beautybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0