Plugg, plugg, plugg.

Det är typ det enda man har att göra.
Nu ska vi göra vårat sista arbete i nutida konst, prata om nån provokativ konstnär i en grupp på fyra människor. För MVG ska man även leta fakta om en annan provokativ konstnär. Ganska enkelt arbete, men väldigt drygt.

Jag känner att jag kommer in i samma sorts ångestliknande grej i slutet av tvåan, då jag inte gjorde nånting för att jag hade för höga krav på mig själv. Men nu är slutet nära, det är nästan bara 5 veckor kvar tills vårt jullov. Det sista jullovet :3

Kommentarer
Postat av: jannika

jag har redan mvg i allt så de e lugnan för mig

2008-11-14 @ 22:30:39
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: inte moehoe ialla fall

det är fult att ljuga jannika

2008-11-14 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0