Psykologin avklarad!

Äntligen har jag skrivit klart min psykologi
så nu ska jag väl läsa lite filosofi, tills jag dör ungefär.

Läste Natasha Peyres blogg, omg hon är ju efter..

"OMG, COOLSTUFF.SE  azzo GUUD, ni kommer dö, jag har hittat en asball sida där de säljer ascoola grejer azzo shiet"

... kom du på den sidan själv eller? Jag tror vi har kollat på den sidan sedan tidernas begynnelse (med "vi" menar jag typ jag och min klass, jag är inte schitzofren Anna Hellström)

Och idag har jag inte hunnit göra nånting på mitt projektarbete. Men imorgon ska jag börja om med min väst, sy om en toall från början. YAY. Det känns som om jag ligger ordentligt efter i min planering. Jullovet, jag kommer sy kläder tills jag är lila.



Erkänn att mina hemmasydda byxor är det koolaste ni har sett? (JA, detta är då en toall, ett prov, som jag har sytt upp. Så snigga)

Min filosofibok ropar efter mig. Puss.

Kommentarer
Postat av: jannika

fett fula byxor :OO

2008-11-24 @ 19:56:41
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0