Var tar tiden vägen?

Jag kom ju nyss hem, jag satte mig precis här..
fyra timmar har passerat utan att jag har lagt märke till det. Vem är det som stjäler tiden från mig?
Veckorna går så fort, imorgon är det redan torsdag, sen är det fredag. Var det inte måndag nyss?

Det sägs att tiden går fort då man har roligt, men jag kan itne riktigt påstå att jag har riktigt roligt just nu. Skolan går skit, textilen går sådär, mitt projektarbete går åt helvete..
Jag tror ja måste långt härifrån, om det nu skulle hjälpa att rymma sina problem. Kanske plugga utomlands?
Jag avundas alla som pallar läsa engelska c, som KAN göra cambridge testet så de KAN läsa utomlands.

Det känns som nu är livet, sen är det försent. Jag känner mig för gammal samtidigt som jag är för ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0