Ett tappert försök till att försöka vara duktig.

Idag hade jag prov i religion B, och så är det prov imorgon igen. Jag har ju prov så jag kan gödlsa med det, bonde som jag är. Givetvis sitter jag dagen innan och "pluggar" till det. Som vanligt! Jag har fått en extra vecka, enbart för att jag skulle kunna få ett g på mitt materiallära prov, men smart som jag är så pluggar jag alltid dagen innan! Det har blivit lite en tradition, jag gillar det ändå.
Dessutom är det en månad till modevisningen. En månad. EN JÄVLA MÅNAD! Vart har tiden tagit vägen? Jag hade ju allt under kontroll! Nu måste jag vara vaken och sy  24/7 för att hinna lämna in allt i tid. Det känns helt sjukt. Helt sjukt att det är min tur att springa ut ur sture med min vita klänning. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

HEJ MOETOEEEEEEEEEEEEE:D:D:D <3333333

2009-04-26 @ 16:11:51
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: cicci

damn i miss you girl.

2009-04-29 @ 19:34:07
URL: http://www.thebreakingofwaves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0