kort uppdate!

efter klagomål från mina kära beundrare, så uppdaterar jag nu bloggen. Yay, för mit liv är så händelserikt och intressant.

Idag blir det ialla fall Italiensk glass  med Ted och småsyskon, jag ska för första gången få träffa min yngsta lillasyster, Clara. Som föddes i December förra året. Vi är inte helsyskon, och egentligen inte släkt överhuvudtaget, det är lite invecklat och komplicerat, men vi brukar kalla varandra syskon ändå.

Och dessutom hatr ett helt lov gått, och jag som egentligen längtade efter fredag, för at få träffa A igen, men vissa väljer fotboll och jobb framför den koolaste bröuden (jag, då.., men imorgon skulle vi ses ialla fall. Han har dessutom fått jobb i Varberg och ska nu flytta dit, det kommer suga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för Varberg är ett jävligt bonnigt land

2009-04-22 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0