Och olyckan vände med vinden

Jag kunde inte se mig i min "nya" lugg, så fruktansvärt kort att den nästan stod rakt ut. Jag var tvungen att kila in till stan och köpa ett diadem för att få bort den. Varje dag skulle jag fått ta nytta av min didaem och alltid ha håret uppsatt, tills det en dag var tillräckligt långt för att kunna visas för allmänheten igen. Jag skulle inte stått ut.
Jag grät och grät och grät.. och såg ut som ett luder. Så min mamma kom på den brilljanta iden att åka till en frisörsalong i stan, kanske sätta i extantions i luggen, vad som helst!

Jag kilade ialla fall in till salong Jacobsson i Halmstad och fick tag på en frisörska som trollade fram en fantastisk lugg med sin magiska sax! Hennes knep var att vända luggen, alltså istället för att ha luggen åt höger, så har jag den nu åt vänster! Ny look och exakt som jag ville ha det. Jag känner mig nöjd. <3

Kommentarer
Postat av: Felli

hahahahahaha xD den blev iallafall jätte fin tillslut!

2009-05-01 @ 12:43:30
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0