Och så vände det, igen.

Plötsligt känns allt lätt igen, solen lyser (kanske inte för tillfället, höhö), fåglarna kvittrar, gräset har börjat växa, jag har börjat med min andra korsett, kollektionen blomstrar!
Jag är faktiskt lycklig även fast jag hade nationellt prov i svenska b idag. Sug gick det, kan jag meddela.
Jag förstår inte, så onödigt prov att ens utföra. Det enda som kommer räknas i betygen är om det går sug.


Och idag har jag för första gången på 7 veckor suttit på hästryggen igen! Inte min egna häst, han är fortfarande dålig. Men Diera var fin som få.
Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan att rida så länge nu. När jenny bad mig rida hennes häst så började det faktiskt pirra i magen, helt sjukt. Den känslan har jag tagit förgivet innan, och det känns som att 7 veckor bara har gått till spillo. Äntligen ska jag få börja rida igen! Och redan på söndag är hon min för en dag igen. <3
Fina, fina Diera <3

Kommentarer
Postat av: Kittan

Åå så härligt :)

2009-04-01 @ 22:31:44
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0