Partylördag avklarad!

Jag borde inte ha en nykter helg till, vad ska man med det till? Jätteonödigt. Jag hade sjukt roligt igår, förutom att jag glömde mitt leg hemma. Vad tänker man med när man glömmer sitt leg hemma? Man gör inte sånt, då har man nog inte alla indianer i kanoten. Men all cred till vakten på Valentine som kände igen mig och kitty, och slppte in oss efter att jag hade visat studentleg, bankomatkort och busskort (det sista alternativet var för att jag var WAAAAAAAAAJSTEEEEEEEED, kul kul!) vakterna på asian släpper ju in alla tjejer, så där var det inte tur, jag var en i mängden av vimlet av fjortis tjejer - som "glömt sitt leg hemma"

Efteråt sov jag över hos Alexander. Och givetvis skulle vi ta den största taxin hem till honom, för att den stog först och var... störst..?  Sjukt mysigt <3 dock sov han så jävla djupt, tog allt täcke HELA tiden och rullade över på mig hela tiden. Tur för honom att han är söt när han sover.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Haha =) Jag ska aldrig dricka igen - aldrig.

2009-04-06 @ 00:21:50
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dricka sprit och hålla käften 4 life

2009-04-07 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0