Vi kommer att dö samtidigt du och jag.


Modevisningen har blivit framflyttad, vilket resulterar i att jag och jaana måste byta modeller, jaana måste byta bort alla sina modeller, då ingen kunde just den 20 maj. Det känns oerhört trist och jag vill bara skjuta min textillärare. En liten del av mig vill faktskt att hon ska läsa detta, för jag hatar verkligen henne just nu.

Imorgon blir det ialla fall fest hemma hos felicia, sedan blir det B&B, och förhoppningsvis träffar man en viss man ute, det är ju faktiskt hela hans förtjänst att jag går ut. Men först blir det att kolla på hockey och samma man, med min vänstrahand- kitty. <3

Och idag blir det glass, jag och kitty har inte ätit "pinnglass" i år - alltså inte glass man köper i burk. Utan sån glass man köper "styckvis". Så det blir parken och glass med min finaste och bästa vän <3.

Och faktum är, att jag har kameran med mig :3 Vi har ju dragit slutsatsen om att vi inte har ett enda kort tillsammans där vi är nyktra. Alla bilder är festbilder. Men idag ska det bli ändrat!

Och som sagt och citerat från Säkert!-

Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Idag tog vi varandras oskulder =) Du är seg på att äta glass, och vi tog söta bilder. :) Puss babe

2009-04-03 @ 15:12:24
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0