Girls night out

Idag blir det en heldag med en liten del av den fina delen av Es06x, ett litet adjö innan Therese och Felliblir smarta och Jaana skaffar ett jobb (OCH JAG OKI.)
Först blir det fika (antagligen på espresso house, mitt och jaanas kärlekscafé :3 )och sedan bär det av hem till Therese för att laga lite mat och senare på kvällen ska vi hänga på the Corner, där de säljer öl för 19 kronor
Kärlek!



Halmstad i höst utan er kommer bli olidligt! Kom tillbaka snart, för jag kommer sakna ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatar alla vänner som flyttar till hösten. Överambitiöst folk. ;)

Fin blogg föresten!

2009-08-14 @ 19:27:22
URL: http://annawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0