Tidiga mornar

Tisadag morgon, klockan är 09.16 och jag är redan uppe, trots den tillfälliga arbetslösheten. För att inte vända på dygnet.
Jag hade tänkt att ta tag i mnitt bloggande igen, och jag hade faktiskt i planeringen att blogga ytterliggare en gång igår, men åskvädret tillät mig inte till det. Istället smsade jag konstant i två timmar med min fina pojke <3

Igår inhandlade jag lite grejer, till bra priser. Jag älskar rea! <3
Jag förstår inte det här med mig och skor, varför jag är så kräsen medhur de ska se ut och så vidare, färg och form. När jag har dividerat färdigt i min hjärna, så är jag genast uppe i tusen kronors klassen och vänder.
Jag har länge tänk att ag ska unna mig ett par dyra stövlar, så att jag klan bli nöjd nångång. Men jag är så snål för det. Och när jag väl har bestämt mig för att skita i snålheten.. så finns inte skorna kvar.

Men igår måste ha varit min turdag eller något. Jag hittade ett par ljusbruna stövlar som har kostat 999:- och som nu var nedsatta till 599:-
Och till min turdag var det även 30% rabatt på dessa!


Kommentarer
Postat av: Kittan

Finfina! :D

2009-08-11 @ 13:23:03
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0