Lektioner ställs in när jag är inställd på lektion.

Idag ringde mobilväckarklockan runt 5.45, och jag upptäckte att jag hade försökt skicka sms mitt i natten, men avslutat mitt i en mening, typ "njae, inte nu. Jag ligger tyvärr och sover" det var en rolig upplevelse :o
Hursomhelst så stängde jag av snoozen och vaknade en timme senare, 6.55, men hann ändå med den tidiga bussen som går 7.18 - unbelivable.

När jag väl kom till skolan möttes jag av en lapp på min psykologidörr: "psykologi B med Carina Edman inställd 9 februari" - najs.
Jag kirrade ialla fall hålan på ett annat vis.

Min andra lektion, Religion B, kom jag tio minuter försent till, men min lärare är snel. Vi disskuterade lite  alkohol och bilkörning, funny funny.. det har vi gjort typ hela höstterminen.
Hursomhelst så skrev vi en liten reflektion och hela lektionen var över på en timma, när vi egentligen har 2,5 h lektion och min finska väninna kommer inte förrens 12- näjz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0