Min underbaraste vän, mitt ljus i mörkret.

Jag är inte sämre jag, hehe.

Kitty, min Babe, Svenningsson.
Vad vore livet utan dig? Jag skulle inte dansa på borden på valentine, jag skulle inte gå fram till sliskigaste killen på valentine och säga "köp mig en rosa panter" och sedan lämna honom skrattandes, jag skulle aldrig busringa eller busa så som vi gör (vara allmänt störda på msn, men personer som absolut inte har någon verklighetsuppfattning) och jag skulle heller inte vara den person jag är idag.
Allt som jag är till personligheten är din förtjänst!
samtidigt så olika! Helt sjuk vad vi inte är lika!
Jag är trasig, du är hel.
Jag är estet, du är samhällselev.
Jag är hästnörd, du spelar fotboll.
Jag är mörkhårig, du är blond.
Jag gillar indie, du gillar allt möjligt (dansband och andra svängigheter, höhö.)
Våra klädstilar är inte lika och inte heller vår killsmak, i regel.

Ändå är du den personen jag beundras mest av. Säger alltid vad du tycker och tänker, du är den ärligaste människan på jordens yta. Jag skulle inte klara livet utan dig, vill du flytta hemifrån med mig? Jag friade just till dig kitty, höhöhöh.


du+jag+vin+fin lägenhet = F R A MT I D E N !

Kommentarer
Postat av: Kittan

ÅÅÅÅÅÅ BABE! Jag ryser! Du är så bra! Vet du det?! ÄLSKAR DIG MOA BYRSELL!

Du och jag plus vin och en lägenhet ja - det är livet och vem vet... kanske vår framtid? <3 Jag vet en sak iallafall, jag kommer alltid älska dig gumman. Alltid. Usch vad blödiga vi är. Men det behöver man ibland! Love uuuuuuu

2009-02-25 @ 14:59:31
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anabanana

ÅÅÅH TACK JAG BLIR SÅ GLAAAAAAAAAAAAD :D:D:D











(VAFAN ÄR MITT INLÄGG DIN FISHÖG AV SMULTRONBAJS?) Hähähä

2009-02-25 @ 23:37:55
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: FRIDA STENHÅRD

NU KOMMENTERAR JAG :D

2009-02-27 @ 16:30:20
Postat av: Kittan

MSN NUUUUUUUU

2009-02-28 @ 17:39:26
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0