Skolarbeten, på ett bättre sätt än vad alla andra har.

Hade jag varit ni, så hade jag dödat mig själv av avundsjuka på mina arbeten just nu. Mitt pågående arbete handlar om just mode och design: vi ska kunna allt, ALLT, om den kommande våren och sommarens mode. Till ära får vi även göra ett arbete om det.
I arbetet ska vi ha minst 5 skisser över kläder, som vi gör i ps, och även färgskala över de dominerande färgerna i vår/sommar.  Avis? ;)

Nu sitter jag ialla fall och skissar dessa jävla modeller. Jag tänkte att jag skulle ligga bättre till än vad jag gör, men det gör jag inte. Och det suger ju lite. Imorgon ska jag ialla fall hem till Louise på symaskins lan. Till detta kommer det nog bli kaffe/te och svampbob.
Jag gillar mitt liv just nu.

Kommentarer
Postat av: Felli

Hahaha symaskins lan, det var det bästa xD

2009-02-18 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0