Studenfestens natt.

Jag måste bara säga att det var den underligaste och längsta natt jag varit med om, studentfest natten. Vi började förfest hemma hos kittys klasskompis och sedan tog vi bussen in till stan för att kila in på B&B och dansa gärnet på det svettiga dansgolvet. Dans, dans, dans. Springa in och ut, ledde till att vi emellertid tappade bort varandra och sedan fann varandra igen. Det slutade ialla fall med att brandlarmet gick inne på B&B, någon kanske var för het.

Vi kilade vidare till Asian, där Kitty fann sin kärlekspojke, som vi sedan följde med på efterfest på Andersberg. Trött som fan  osocial och bitter som jag är så slaggade jag i soffan istället för att prata på med de andra. Men de andra pratade på hela jävla natten, så det blev ungefär 3-4 h sömn den natten.

I morse vaknade jag 7.30 och kände mig helt okej pigg. På toan hittade jag lite smink som jag lånade, för att försöka dölja mina målningar i ansiktet. Synd för mig att foundationen var alldeles för mörk, så jag såg istället ut som en fjortis. Man kan inte alltid lyckas.

Hungrig som FAN, efter att inte ätit sedan tidernas begynnelse, hittade jag mackor i frysen som jag rostade. Först två. Sedan blev jag mer hungrig och rostade två till, hemma hos någon annan. Tack för maten <3 Skönt som fan att bussarna gick med en kvarts mellanrum, så man inte behövde vänta på bussen. Ännu skönare att bussresan tog omkring 10 minuter. Störtskönt.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Sjuk kväll/natt. Men jag älskar dig.

2009-02-12 @ 12:01:52
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0