Valentine är vårt andra hem.

igår var det fest som fan, med min bästa vän, min klippa, min högra hand (tolkas på valfritt vis) Kittybabe, tack för en underbar kväll! Älskar dig <3

Vi började förfesta hemma hos mig runt 8 tiden, ganska sent för att vara oss. Vi var sjukt peppade, som vanligt ;) Du, jag och vin- det är något magiskt över det. Det kan aldrig nånsin gå fel.
runt halv elva tiden drog vi in till stan, först drog vi till B&B hängde av jackorna och TÄNKTE faktiskt ge stället en chans. Men ack, inget roligt folk och dålig musik är inte vår stil. TO VALENTINE I SAY. Så drog vi över till valentine istället, blev bjudna på en rosa panter och dansade- kanske inte så mycket som vi borde ha gjort. Men lite dans blev det ialla fall.


Min fina vän <3

   
  



Tack för en underbar kväll min sköna <3

Kommentarer
Postat av: Kittan

ÅÅ tack själv babe! Kvällen blev lyckad som fan! Älskar dig!!!

2009-02-08 @ 13:00:28
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0