Where the ocean meets my hand.

Sitter i skolan, och "jobbar" tror jag.
Min finska väninna Jaana skulle komma till skolan idag, men hon kom aldrig. Hampus skulle också kommit, men han dissade likaså. Hate you bitches.

Trendspaning, står på spel. Vi får betyg på hur bra iv kan modet i vår. Himmel för vissa, helvete för andra.
Visst är det kul, men vilket jävla jobb det ligger bakom. Minst fem bilder med TYDLIGA exempel på modet våren 2009 = man måste typ ha tio bilder. Jag tänkte rita mina modeller själv, men eftersom scannern i skolan SUGER, så får man sitta och fylla i för hand det som blir dåligt. Dåligt scannade bilder blir minus i betyget, fasten det är scannern som suger. YAY.

     

Kommentarer
Postat av: Felli

hatar skanner! :@

2009-02-04 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0