filosofi med fruktsallad.

efter en tids tjatande från min bror att jag aldrig kommer göra fruktsallad så fick jag tummen ur och gjorde en gigantisk fruktsallad som jag nu äter ur en gigantiskt stor skål med en enorm sked. Äter är väl ett lite för fint ord. Jag slafsar fruktsallad helt enkelt. :)  Bestående av banan, ananas, melon, apelsin och kiwi

Filosofin då?..

..
...
......................
..
.
...
jag är glad över att det är min absolut sista lektion på måndag. Helt ärligt går jag med en stor klump i magen till skolan på måndagar, på grund av den här jävla filosofin. Can't stand it alltså. tillråga på allt avslutas måndagen med ett fett prov också, som om en inlämningsuppgift vore nog.. Så vid 02.00 tror jag att jag har en tid över för plugg på det.

vem bestämde att dygnet bara skulle ha 24 timmar? Jag måste ju ta ett allvarligt snack med den personen, det här funkar inte.

Kommentarer
Postat av: Kittan

JAg håller med! Tiden går för snabbt, man hinner inte med!

2009-01-10 @ 01:30:42
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0