Friday night 21.21

Så var skolan slut för denna vecka, om man nu kan kalla det för skolvecka, då bara två dagar har gått i skolan. Men en mjukstart, jag gillar det.
nu är jag också ensam hemma, då min mamma är ute och festar järnet med sina väninnor ikväll :) min mamma är så söt :3 ganska skönt, men ändå lite läskigt. Senare blir det fruktsallad om jag hinner. Om kvällen bara inte vore så gammal. Fnizz.

Och ikväll är det ju också tänkt att jag ska plugga. Råplugga. Min filosofi måste bli klar och jag måste ha börjat läsa på till provet på måndag (jag är bäst på att läsa på till prov.)
Men vi får väl se hur det slutar, kunde inte allt skriva sig själv bara? Sista terminen i skolan och jag är otroligt opeppad. Till stor del av att min klass är så otroligt opositiva och gnälliga, opeppen inför skola och studier det ställer dig ivägen för andra känslor och jag önskar jag orkade ta itu med mitt liv.

Men nästa helg blir det förmodligen Örebro. Mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0