Den vita helgen hade inte funnits till om jag inte hade vart sjuk.

Inatt skall ett paket Panodil joina min sömn, som den lika väl gjorde natten innan.
Jesus, jag har inte varit sjuk sedan körtelfeber, och då menar jag.. jag har inte ens varit förkyld! Jag har inte varit hemma från skolan sedan .. september? (Sån oskolkis är jag, hihihih)
 Carlén blev ju inställt idag, tidsbrist, feber och fotboll är ingen bra kombi. Men imorrn hoppas vi. :D

så jag kan ju erkänna.. jag hade tagit sjukt många irish coffee hos kitty, om jag inte hade hallucinerat om järnhänder.
Jag hade tagit massa Balieys ikväll, om jag inte hade sett småfolket sno mina saker och springa på mina väggar (det är faktiskt sant, jag såg dom. Jag är inte schitzo, inte mycket ialla fall.)

Fan. Jag hatar att vara sjuk. Tur som fan att det inte inträffar ofta.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Uuuh fyfan. Men du såg inte ens mig i dina hallisar? Det är dåligt bajsis, mycket dåligt :( KRYA PÅ DIG LOVER <3

2009-03-21 @ 23:42:30
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh att du alltid ska vara sjuk. Är det inte lagstadgat att man inte får hallucinera? Jag har hört att man kan få böter och sånt om man gör det.

2009-03-24 @ 00:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0