En måndagskväll, 22.09

Haha, tyget till min alice klänning är det svåraste kuktyget jag nånsin sytt i, det blir så fult så jag vill skära sönder mig själv :) och det pinsammaste av allt är att Lauras, min lillasyster och modell till alice, mamma är designer. OFTA HON FÅR KOLLA PÅ MINA SÖMMAR.
Fan.
Jag måste komma på en nödlösning, detta funkar inte riktigt.

Jag kan inte få in i mitt huvud att min fina sabina kommer på ooonsdaaag! Helt sjukt! På torsdag blir det nog en fika, på fredag blir det afterwork och på lördag blir det fest! En riktigt höjdar vecka med min stockholmsbabe, och självklart ska kitty, min boss, hänka vartenda aktivitet vi utför. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG VILL OCKSÅ ;'(

2009-03-04 @ 15:30:50
URL: http://tantrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0