First time in history.

Först och främst vill jag påminna er om hur lycklig och glad jag har varit sedan efter 25 januari. Eler ialla fall så har min blogg varit det. Applåd till Moe! Men idag är jag bitter, riktigt jävla bitter. Otroligt arg. Men jag skall behärska mig, min blogg ska inte innehålla mer bitterfitterness.

Helgen kommer ialla fall att spenderas först kanske hos Nalle, på fredag, han firar 20 år old, - utan alkohol!
Moa Byrsell skall inte dricka denna helg.
Det fula är att jag har partyfeelings, jag viiiill festa, men samtidigt ser jag fram emot en lugn helg :|
Men jag hoppas på en mysfika med kitty, det behöver jag, och hon. Vi. <3

Lördagen kommer först att innehålla en otroligt intensiv och pain in the ass, men samtidigt vacker och underbar syster. Hon ska prova sina otroligt förstora kläder (jag hatar kerstin) och sedan kommer lördags eftermiddagen/kvällen troligtvis att spenderas med Carlén (som det är sagt och det hoppas jag :3).

Kommentarer
Postat av: Kittan

På fredag kommer du hem till min far så käkar vi massa godis, dricker irish coffe och kollar film. visst?

din lördag kommer äga <3 I know it babe.

2009-03-20 @ 01:01:08
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0