Jag minns inte när jag hade en vit vecka senast.

Jag tror jag har blivit lite av en partyprinsessa. Varje helg är det utgång. Och varje söndag tänker jag att jag ska chilla ner lite. Men på torsdag kväll kommer alltid känslan av att man vill festa sönder så hårt! En liten ond cirkel, som är ganska god i sig. Jag önskar att Halmstad hade mer att erbjuda. Det skulle vara lite mer som i Göteborg, det var nice.

Ikväll är det utgång igen, gårdagen sög verkligen. Visserligen kan det vara för att jag var nykter.  Halmstad är inte vackert genom nyktra ögon. Men kitty är vacker.


Kommentarer
Postat av: Kittan

Du är bäst min partyprinsessa. Love u :)

2009-03-14 @ 22:29:02
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0