Kittyfrukost, sabina och Ben & Jerry's.

Dagen började av att jag gick upp vid 7, duschade snabbt och åkte in till stan med halv åtta bussen och åt världens mysigaste frukost med min kitty <3 Vi skrattade åt saker som ingen annan skrattar åt (jag har provat på hela min klass, inget funkar) och hade det allmänt mysigt! Kaffe och oändligt med mackor, det var det bästa.

Efter det var det lite skola och oändlig väntan på min stockholms babe! :D Men 18.30 rullade bussen in på österskans i Halmstad, fasten vi var lite sena. Men finally möttes vi igen, det kändes helt sjukt. Vi har aldrig träffats bara hon och jag. Det har alltid varit ialla fall hennes tvilling syster också, men problems at job made her poor. Men vi saknar dig.

Mamma hade ialla fall lovat oss EN Ben & Jerry's glass, och eftersom det var min oskuld som gick, så tog vi Phish food. Som förövrigt var SJUKT GOD! Chocklad glass med marshmellows och små fiskar, sinnessjukt.








Kommentarer
Postat av: Amanda

is guut yes ;D

give my sister back.. det är tomt här :(

2009-03-04 @ 23:27:13
Postat av: Kittan

Jag kan tro den var god :o aldrig ätit ngn av dem!

Ha det så himla kul babe ;D

2009-03-05 @ 06:49:40
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: trasanna

HUR VÅGAR DU ÄÖTA BEN AND JERRYS UR SKÅÅÅÅL???? DEN SKA ÄTAS UR FÖRPACKNINGEN!!!! (Det är lixom det som är "the thing" med ben and jerrys..)

2009-03-05 @ 20:32:20
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Kittylina

Jag vet inte babe... Tror inte jag orkar afterwork ;p vi hörs babe.. imorgon då jävlar. supa sönder och knulla lite puss

2009-03-06 @ 13:17:12
URL: http://kittanärbäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0