kuk data och Alice-klänning.

Jag lovade mig själv att BARA sitta vid datan i en halvtimme idag, och jag har redan gått nio minuter över gränsen. Men idag är det inte mitt fel! :D Min data är nämligen helt kukig och hänger sig stup i kvarten. Idag var jag tvungen att starta om den (laptop i studentpresent, tack)

Nu ska jag istället vara otrolitg duktig och sy på min Alice i Underlandet-klänning. Unbelivable, men jag måste sätta räjserfart med projektarbetet nu. Jag blir aldrig klar annars.

Jag har förövrigt börjat om på min diet idag, jag vet inte längre vad målet är.. men jag har ialla fall gått ner 8.4 kilo sedan augusti. Det är ganska bra, men jag är ju aldrig nöjd :)
Så nu sitter jag och är asmåsugen på något sött, men jag övertalar mig själv att jag inte är ett dugg sugen på något! Jag sparar mig till helgen, då blir det fest med Kitty och min fina sabina från stockholm, som hälsar på ^^ Mys.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Vad väger du nu babe? ;D Så duktig du är. Du är fin som du är NU! Skitfin. Du behöver inte ens det.. Men vill du så.

Yeeees, party som fan i helgen. Vi måste prata <3

2009-03-02 @ 21:42:42
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0