Sunday, again.

Och så har hela veckan gått framför mina ögon. Igen.
Måndag lurar runt hörnet.
Prov vs nationella prov väntar med spänning
Balklänningen ska börjas sy.
Allting kommer på en gång känns det som. Men nu ahr jag ialla fall en susning om hur balklänningen ska se ut. Frisören kommer däremot få fria händer när det gäller min balfrisyr, jag förlitar mig på hennes kunskaper helt enkelt.
Jag måste bli klar med samtliga entreér i modevisningen, plus att jag ska träffa Carlén. Det kommer bli sena nätter och tidiga morgnar för min del.

Men samtidigt som våren slår ut, så känns det som att ett nytt kapitel i mitt liv kommer öppnas, samtidigt som ett st ängs. Det känns underbart. Och jag hoppas detta kapitel kommer hålla, för som det känns nu så känns det underbart.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Love u

2009-03-29 @ 20:03:13
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Kittan

Svar: Dom kostar typ 2500 ;p så det är ju en del. men kommer jag tillbaka - då är det så jävla värt. kommer inte tveka en sekund.

2009-03-30 @ 23:26:01
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0