hemtentan är snart förintad

Det går frammåt med min hemtenta, och med all sannolikhet kommer jag bli klar ikväll (för mitt eget bästa.)
Och tentan hade säkert blivit klar hundra år tidigare, om jag inte fastnade framför facebook, eller andras bloggar.
Men what the hell.

Tanken slog mig för några minuter sedan, att jag faktiskt inte lämnat lägenheten idag. Jag har bara suttit här inne. Inte ens gått ut en meter, ingenting..!

Imorgon blir det föreläsning för hela slanten. Ny delkurs och ny litteratur.
Från 9.30 till 16.00, men vi får ju hoppas att Dr. Martin Berg släpper oss tidigare även denna gång, han kanske vill att helgen ska börja redan på torsdag förmiddag denna gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0