Sämst på uppdatering

Men jag är en busy woman, så what to do lixom.
Idag var det dessutom studentkväll på tretton i Halmstad, så jag inskaffade mig ett par Nudie jeans, för 799 istället för 999, oooh, I'm a smart student!

Sex veckor gick snabbt
och imorgon ska jag inskaffa mig en första tatuering (Jag tror inte på det själv förrens den sitter där)
Och jag är så nervös så jag bara vill lägga mig ner och dö

Och på tal om att lägga sig ner och dö
så vill jag det allmänt också
inte bara för tatueringen
Jag hoppas på en riktigt ordentligt fin jul iår, inte som förra året. Och en bra start på det nya året. Inte som förra året.

Men jag tror jag ska sluta hoppas på att åren som kommer ska bli bra
för de blir aldrig bra
så denna gången får det bara bli som det blir
sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0