Thailands-tjejen är hemma!

Long time no see!
Prinsessan är nu hemma från paradiset, en resa rikare, ett steg närmre att finna mig själv och ett fantastiskt minne för resten av livet.
Sol, bad, värme, god mat, trevligt folk.. ja, det är väl så man brukar säga, men denna gången var nåt helt extravagänzt.
Åk till Thailand, är mitt tips. Det måste upplevas innan det förlorar sin charm till västervärlden. Bilder kommer omgående!

jag kom hem till nånting hjärtskärande, men jag har bestämt mig för att gå vidare nu, och detta var sista inlägget som tillägnades dig, önskar dig all lycka till i livet.

Under resans gång fann jag även ett citat, som jag vill leva mitt liv efter, tatuera in.. ja, för mig betyder det allt:
"There is no remedy for love, but to love more."

To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0