Dagens tips.

En gång
hade jag en kille efter mig
som var minst sagt irriterande
Han kom från Falkenberg
men var då (och nu) bosatt i Göteborg
vi hade snackat ett tag
(inget seriöst, bara som kompisar,
ialla fall var det så från min sida)

Hursomhelst..
jag träffade honom en gång i Göteborg, på en fika
och killen försökte impa
genom att
  • jogga typ 641634684 dagar i veckan
  • köpa dyra jogging saker
  • 65846534658 olika pulsklockor
detta fungerade inte så väl,
eller jag fattade inte riktigt vad han höll på med.
jag hade honom efter mig riktigt länge
och han skrev sjukt skumma blogginlägg om mig
sökte upp mig med nya anonyma konton.

det hela slutade med att jag skaffade min nuvarande frisyr
och då sa han upp kontakten.

för att dra en slutsats:
Om ni har en jävligt jobbig kille efter er - Raka skallen.
Det funkar. Been there, done that så att säga.




Kommentarer
Postat av: Kitty

Hahaha så jävla coolt att ha så många pulsklockor! Undra när man ska använda alla :D Och var man ska sätta alla om man vill ha på sig de samtidigt. Fint <3

Ja, när man rakade skallen var det minst sagt mycket sura miner från vissa, ganska kul faktiskt då man verkligen inte brydde sig ett skit om deras åsikter :) Nice lingonbajs. I love you!

2010-12-15 @ 16:03:04
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Mikki

HAhahaha, aldrig i mitt liv att jag rakar av mitt hår :O Men du har ju turen att passa i det =) <3

2010-12-29 @ 16:09:21
URL: http://mmikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0