Hlea julhelgens bästa!

Idag
var jag på ICA maxi på flygstaden
ni vet i den där snurrmojängen man går in i?
ja,
där gick jag med en vagn,
när jag rååkade köra på en gubbes hälsena
ja, ni vet som man kan råka göra ibland.
När sånt inträffar
så säger man snabbt:
"Oj, ursäkta"
och sedan är det ur världen.

MEN NEJ.
Ni har fel.
När jag körde på Gubbens hälsena
blev det ett jävla liv
han tyckte jag var en fartdåre
och att jag inte kunde köra.

OCH VAD I HELVETE ÄR DITT JÄVLA FEL!? DRA ÅT HELVETE.
skrek jag, nöjd och belåten chey.
För vet ni?
Jag har alltid velat skrika åt någon
men inte riktigt fått chansen
att göra det öga mot öga, i nyktert tillstånd.
Tror jag kan leva på detta under hela julhelgen faktiskt.

Firar med en smilie och en gammal bild. :
:DD

 

To be continued.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0