Första inlägget på nya året

Efter en lugn kväll his kitty
Som blev ett vilt slagsmål
där tillochmed jag var inblandad
eller inblandad och inblandad
Jag fick ett ordentligt slag på solarplexus
så jag tappade andan
Polisen kom, efter vi hade ringt dom
Sen firade jag nyår genom att kyssa Kitty
Min älskre
My preicious.
Sen åkte vi buss in till stan
coh dansade på corner

tills benen gick av
och lite till.
Jag fick även en falafelrulle av...
jag minns inte ens vad han hette.
Falaflen blev min ialla fall
Sen stannade typ 7 svart taxis för mig
frågade om jag ville ha skjuts

JA HERR SVART TAXI, JAG VILL GÄRNA HA SKJUTS 200 METER
(alla ni som vet var jag bor, vet att jag bor typ 200 meter från centrum)
Så jag åt min falafel.
Snubblade in på Seminariegatan 15

Min mamma sa att jag inte fick blogga.
Men ni ser ju redan nu hur lydig jag är.
FÖDD TILL REBELL!

Kommentarer
Postat av: Linpin

Partytrick: Drick en Rosa panter, kräks - voila! - rosa spya!

Falafel är gott.

2010-01-01 @ 05:11:07
Postat av: Kittan

Du är ett CP , jahahahaha

2010-01-01 @ 19:06:38
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0