I was born to study.

faktum är att jag tycker att den där saken med att man sover bort en tredjedel av sitt liv är jäkligt najs, jag menar.. vad skulle man annars göra dedär drygt åtta timmarna man sover?
Jag finner inget vettigt svar.
Kanske jag borde tänka på min tenta, och inte på att sova?

Nu har jag ialla fall två timmar på mig att hitta på något vettigt att skriva
precis, vettigt.
jag brukar alltid ha en liten aning om vad jag kan filosofera om tentan
men det står helt still.
sex sidor, fattar ni?

Kommentarer
Postat av: N

Håller med dig om att det är jäkligt najs att sova bort en tredjedel av livet! Det bästa som finns ju

2010-01-13 @ 20:16:29
URL: http://issakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0