Modevisningsdagen

Herrejesus vilken dag!
Klockan ringde 7.40 i morse och det första jag gör är givetvis att trycka bort det, innan ljuset gick upp för mig att jag faktiskt ska gå på modevisning idag. SMART DÄR!
08.35 befann jag mig på Självfallet för att bli fixad med håret, och vet ni vad? De rakade mig inte :C
Besvikelsen var stor, jag fick en svinrygg istället.

Som tur var gjorde de mig ändå "rockig" och jag blev "rockigt" sminkad, moe blev mer nöjd.
12.00 gick första visningen
och det var inte riktigt okej. Otroligt ostrukturerat, vi hade inte ens provat att gå på catwalken med klänningarna (?) eller hur vi skulle gå. Mycket gick fel och många improvisiner kom vill jag lova.

Andra visningen var 16.00 8härlig dötid däremellan)
Och den gick ofantligt mycket bättre,
kändes mycket bättre,
var mycket bättre.

Bilder återkommer jag med,
efter visningen blev jag plåtad av Anton, som jag ska få bilder av inom kort.

Puss

Kommentarer
Postat av: slevin

vill se bilder på snüggmoa!

2010-01-25 @ 01:49:55
URL: http://mydisguise.blogg.se/
Postat av: Kittan

Härligt babe! :) kan tro du var grymt snygg"!

2010-01-25 @ 13:02:34
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Mommi

geffta du deg elle ? medd vem? lykklig pojkhe

2010-01-25 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0