Nu är det slut på veckan, det är dags för FREDAGSMYYYYYYYYYYYS!

Så lät det igår
från mitt rum
8.00
när jag vaknade
Underbar känsla
tänk om det var fredag varje dag.

Dagen celebrerades ialla fall genom dubbelföreläsning, 10.00 till 15.00
Härliga timmar!

Kitty kom sedan förbi på en snabb kopp kaffe,
innan jag susade vidare till stallet
snabbtsnabbtsnabbt kirra allting i stallet

för att sedan bege mig, med min mor,
till Broddesonsgatan 7
För lite tacos
innan vi kilade in till stan för att finally se
Luftslottet som sprängdes.

Jag tyckte det var på tiden.

Ikväll blir det bio igen
(jag tror jag har blivit en bio-hoe)
Med Hellström
och lite Snabba cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0