nyårsdagen

Åh herrrejesus vad trött jag är
Behöver jag ens skriv nåt mer?
Jag vaknade 11.51 och tänkte.."Det här är fan inte sant, döda mig!"
Då kanske ni förstår vilken fruktansvärd huvudvärk jag hade.
Jag var inte kapabel till att göra nånting, jag kunde knappt stå upp.
Nån timme senare ringde Kitty, som kom förbi och var bakis med mig en stund, mycket trevligt!

Och dagen har väl varit i liknande form, de resterande timmarna.
Jag har inte riktigt fattat att jag lever
eller jag tror inte jag gör det
Dagen efter är så jääävla dryg
man blir helt efterbliven av alkohol.
Så drick det inte.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah älskar känslan av att vara bakfull, nooooot. tur att man inte var ensam om det iaf. kom hem vid sju-tiden och fattade nada. hoppas du hade ett förjävla gött nyår!

2010-01-02 @ 09:54:16
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0