Tisdag förmiddag.

Imorse hade jag tänkt vara duktig
och gått ut och powerwalkat
men när jag vaknade insåg jag att min hals inte hade planerat det.
Jag hade fruktansvärt ont i halsen
så jag tänkte
att jag gör det annan dag.

Istället lekte jag med pilatesbollen
mycket underhållande
och imorghon kommer jag ha fet träningsvärk i magen
I like.

Nu ska jag istället underhålla mig med att skriva tenta
jag har kommit ungefär en sida iväg
och för er som undrar (Kitty)
Så handlar tentan om kvantitativa metoder
typ. <3

Kommentarer
Postat av: Kittan

herregud, det ämnet får mina skrivarfingrar att klia. fan vad jag bara vill analysera iväg mina tankar och skriva så pennan glöder...............................................

2010-01-12 @ 14:27:22
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0